سفر هیجان انگیز به فرانسه

این سایت جهت معرفی تمامی مکان های فرانسه تهیه دیده شده است

سفر هیجان انگیز به فرانسه

این سایت جهت معرفی تمامی مکان های فرانسه تهیه دیده شده است

  • ۰
  • ۰

برای اولین بار به پاریس سفر می کنید؟ اگر چنین است،  یکی از جاهای دیدنی فرانسه است که می توانید برای سفر خود انتخاب کنید. این مکان‌های تاریخی، فرهنگی و معروفی هستند، که همه با پاریس مرتبط هستند.  احساس نکنید لازم است همه آنها را در یک بازدید ببینید، به خصوص که فقط چند روز اینجا هستید. چندین مورد، مانند برج سر به فلک کشیده ایفل، رودخانه زیبای سن، طاق پیروزی یادبود، و حتی صخره سفید درخشان که بر فراز یک تپه قرار دارد، بخشی از خط افق پاریس هستند و به راحتی از بسیاری از نقاط شهر قابل مشاهده هستند. آیا واقعاً دوست دارید هیجان و لذت را در سفر به پاریس تجربه کنید؟

دیدنی های فرانسه

اما برای قدم زدن در محله ای زیبا مانند محله لاتین یا مونمارتر زمان بگذارید. در باغ زیبای لوکزامبورگ استراحت کنید. در امتداد رود سن در غروب آفتاب سفر کنید. چند لحظه را به تحسین کلیسای نوتردام بگذرانید. متأسفانه، به دلیل آتش سوزی غم انگیز 2019 اکنون فقط می توانید نمای بیرونی آن را مشاهده کنید.

با این حال، اگر تلاش‌های مرمت طبق برنامه ادامه یابد، حداقل بخش کوچکی از کلیسای جامع باشکوه ممکن است تا سال 2024 به روی عموم باز شود. بسیاری از گنجینه‌های گران‌بهای کلیسای جامع، مانند پنجره‌های رز جنوبی و شمالی قرن سیزدهم، از آسیب جدی در امان ماندند. روزی دوباره آنها را خواهید دید.

و برای بازدید از حداقل یکی از مشهورترین موزه های پاریس برنامه ریزی کنید و شاهکارهای آنها را شخصا تجربه کنید. مونالیزا و ونوس میلو را در موزه لوور، شب پرستاره ون گوگ در اورسی، یا هنرهای مدرن معاصر را در پمپیدو ببینید.

در نهایت، برای دیدن جاهای دیدنی پاریس برای جاذبه‌های کمتر معروف و حتی «پنهان» در پاریس، مقداری زمان صرف کنید، حتی اگر به معنای نادیده گرفتن برخی از مکان‌های این صفحه باشد. شما همیشه می توانید در سفر بعدی خود به پاریس از آن بازدید کنید و در عین حال، خاطرات شگفت انگیزی خواهید داشت. زیرا به قول معروف ارنست همینگوی، " هر جا که تا آخر عمر بروید، با شما می ماندو پاریس یک جشن متحرک است که همیشه با شما خواهد ماند."

در ادامه برخی از معروف ترین جاذبه های پاریس را معرفی خواهیم کرد:

برج ایفل

برج ایفل در فرانسه

تصور کنید که اگر تمام 18000  قطعه فلزی بنای یادبود زیبای گوستاو ایفل در پایان نمایشگاه جهانی 1889 همانطور که از ابتدا برنامه ریزی شده بود، برداشته شده بود، جای خالی در افق پاریس (و قلب ما) به وجود می آمد. خوشبختانه، این نماد زیبای پاریسی همچنان پابرجاست و برای فرصت های سلفی فراوان آماده است. شما می توانید به سطوح مختلف این سازه 300 متری صعود کنید. البته به خاطر داشته باشید که بالاترین قسمت در زمان های خاصی از سال بسته است. با این حال، وقتی باز است، یک سالن دنج در آنجا وجود دارد تا از آنجا به کل پاریس خیره شوید.

طاق پیروزی یا طاق نصرت (Arc de Triomphe)

طاق پیروزی در پاریس

مطمئناً Arc de Triomphe  از ایفل قدیمی‌تر و کوتاه‌تر است، اما چیزهای قدیمی و کوتاه چه اشکالی دارند؟ شماره دو در فهرست مواردی که باید در پاریس ببینید باید طاق پیروزی باشد. در کنار مجسمه آزادی در پاریس این یادگاری سلطنتی از زمانی است که ناپلئون بناپارت بر محل فرمانروایی می‌کرد و با غرور بر زمین ایستاده بود در حالی که غرش ترافیک در اطراف تکیه‌گاه‌های سنگی آن می‌پیچید. در موزه آرک، می‌توانید از طریق نمایشگرهای تعاملی با تاریخچه 200 ساله آن آشنا شوید، قبل از اینکه به پشت بام بروید، جایی که مناظر باشکوهی از شهر در انتظار شماست. پس از اتمام، شما نیز به برخی از خیابان های خرید خوب نزدیک هستید که می توانید پس از این بازدید یک خرید خوب داشته باشید.

 قلعه ورسای

قلعه ورسای در فرانسه

علیرغم موقعیت مکانی آن در حاشیه پاریس، چشم پوشی از ورسای، یکی از مجلل ترین ساختمان های روی کره زمین، توهین آمیز خواهد بود. گذراندن یک روز کامل در آن ضروری است در آپارتمان های پرآذین پرسه بزنید، از کاخ های مرمر صورتی رنگ که دور از شکوه و عظمت دربار قرار گرفته اند، شگفت زده شوید، و حفاری های ماری آنتوانت را بررسی کنید: جعبه شکلات خوش طعم و ساخاری از خانه ای واقع شده در مزرعه ای افسانه ای خارج از دروازه‌های قلعه، Académie du Spectacle Equestre نمایش‌های استادانه‌ای از تئاترهای کاملاً طراحی شده روی اسب اجرا می‌کند که ارزش وقت شما را نیز دارد. منظورم این مکان است. به اندازه و عرض آن نگاه کنید. همچین گافی باغ هم این کاملاً راهی برای گذراندن یک روز در پایتخت است.

گالری لافایت

گالری لافایت

کمتر شهری به اندازه پاریس مترادف با سبک، استعداد و مد است. و اگر برای خرید وسایل طراحی در پاریس هستید، گالری لافایت، یک مکه خرید گسترده است که در آن می‌توانید ساعت‌ها زمان برای بررسی خرده‌فروشی ها از دست بدهید. به غیر از این می توانید به سقف های بلند و گنبدی آن خیره شوید و در زمان کریسمس که درختی مملو از چراغ های فانوسی زیر آن وجود دارد، بسیار زیبا به نظر می رسد. برای خرید کریسمس هرگز شیک تر از گالری لافایت پیدا نخواهید کرد. وقتی کیسه های خود را پر از خرید کردید، شکم خود را نیز می توانید صابون بزنید زیرا همانطور که از فرانسه انتظار می رود، گزینه های غذایی عالی وجود دارد که می توانید در اینجا تست کنید.

مطالب بیشتر: بوکوینیست در پاریس

کلیسای سکره‌کر دو مون‌مارتر

کلیسای سکره‌کر دو مون‌مارتر

در ارتفاع ۱۳۰ متری بالای مون‌مارتر، نمی‌توانید کلیسای سکره‌کر دو مون‌مارتر را از دست بدهید. فقط به بالا نگاه کنید و آن را خواهید دید. واقعا این سازه تاثیر گذار که به سبک رومی بیزانسی و به رنگ سفید خالص طراحی شده است، به وضوح با سایر بناهای مذهبی پایتخت در تضاد است.

کلیسای دو سکره‌کر همچنین قوانین فیزیک را به دلیل پایه های عظیم خود به چالش می کشد. برای ساخت باسیلیکا، نیاز به ساخت پایه های بسیار عمیق، 83 حلقه چاه در زیر زمین 38 متر بود تا از محکم بودن ساختمان اطمینان حاصل شود! چه چیزی باعث می شود برخی افراد بگویند که این بازیلیکا از تپه ای ساخته شده است که با سنگ آهک و گچ پر شده است و به ضعیف بودن معروف است.

این بنا از محل بنای یادبود در قلب پاریس یا همان ایفل سرچشمه گرفته است... منطقه معروف Montmartre که مکانی برای تفریح ​​است، در پای این مکان مقدس بی نظیر می درخشد که هر ساله هزاران زائر را از سراسر فرانسه و سراسر جهان به خود جذب می کند.

 Les Catacombes (لسا کاتاکومبس)

لسا کاتاکومبس

کارهایی که باید انجام داد : پیاده روی و تور

در اعماق خیابان‌های پاریس، استخوان‌های تقریباً شش میلیون نفر روی هم قرار گرفته‌اند. دوازده سال طول کشید تا همه استخوان هایشان را جابجا کنند. همانطور که روی تابلوی بیرون (به فرانسوی) نوشته شده است: «اینجا امپراتوری مرگ نهفته است.» که می‌دانید، می‌توان آن را دراماتیک در نظر گرفت. اما بله، قدم زدن در این راهروهای جمجمه های انباشته تجربه بسیار آزاردهنده ای را ایجاد می کند. می‌توانید بخشی از شبکه تونل 3000 کیلومتری (1864 مایلی) را بگردید - فقط مطمئن شوید که تونل‌ها را گرم کنید، دمای تونل‌ها 14 درجه سانتی‌گراد خنک است. در غیر این صورت تا حد استخوان سرد می شوید.

موزه لوور

موزه لوور در پاریس

بله، اینجا خانه مونالیزا است (شاید باید منتظر بمانید تا جمعیت متفرق شوند تا یک چشم از دختر لئوناردو و آن لبخند مرموز ببینید) و بسیار کوچکتر از آن چیزی است که فکر می کنید، بنابراین به احتمال زیاد به این لبخند خواهید رسید. سلفی سلفی با نقاشی. نگران نباشید، حدود 35000 اثر هنری و آثار باستانی برای کاوش در موزه لوور وجود دارد، بنابراین کفش های پیاده روی خود را بپوشید و شروع به کاوش کنید. هر کاری که انجام می دهید، سعی نکنید همه آن را انجام دهید این کار روزها طول می کشد. چند اتاق را انتخاب کنید که نوع آنها را دوست دارید، و وقت خود را صرف لذت بردن از گنجینه های داخل کنید. سرگردانی بی هدف در راهروها شما را برای هر چیزی بیش از حد خسته می کند. قطعاتی را انتخاب کنید که صدای خوبی دارند، و کاملا آن را جستجو کنید!

مطالب بیشتر :

جاهای دیدنی بایو

  • ۰۱/۰۶/۰۳
  • یزدان مروج

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی