سفر هیجان انگیز به فرانسه

این سایت جهت معرفی تمامی مکان های فرانسه تهیه دیده شده است

سفر هیجان انگیز به فرانسه

این سایت جهت معرفی تمامی مکان های فرانسه تهیه دیده شده است

  • ۰
  • ۰

جاهای دیدنی فرانسه به قدری زیبا و شکوه انگیز است که خود نیاز به چندین مسافرت مجزا دارد. دلیل خوبی وجود دارد که فرانسه یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در جهان است. با معماری خیره کننده، حومه شهر زیبا، و غذاهای خوشمزه، چیزی برای همه دارد. در حالی که پاریس ممکن است مشهورترین شهر فرانسه باشد، اما علاوه بر جاهای دیدنی پاریس ، مکان های شگفت انگیز دیگری نیز برای بازدید در این کشور وجود دارد.

غذاها در این کشور لذیذ است و ساختمان های مختلفی در آن وجود دارد. انتخاب اینکه می‌خواهید اول به کدام یک بروید، می‌تواند سخت باشد، اما مهم است زیرا جاهای دیدنی فرانسه بسیار زیاد دارد همچنین جاهای دیدنی پاریس زیاد است . همچنین کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، مانند خوردن کروسانت یا بازدید از موزه لوور که دارای تعداد زیادی نقاشی معروف است. بیایید با دیدن روستاهای زیبا، جذابیت شمال فرانسه، حال و هوای آرام جنوب فرانسه، تاکستان های چرخان در سراسر کشور، غذا، مد و فرهنگ کم کم فرانسه را بگردیم.

فرانسه گردی

پاریس، به عقیده بسیاری از مردم، بیش از همه جاهای دیدنی فرانسه، زیبایی دارد. جاهای دیدنی فرانسه تقریباً بی پایان هستند. چه برج ایفل باشد یا طاق پیروزی، دیزنی لند پاریس، کلیسای نوتردام، یا کلیسای Sacré-Cœur، مطمئنا چیزی پیدا خواهید کرد که توجه شما را به خود جلب کند. می خواهیم یک نقشه ی راه و یک سفرنامه برای گشتن جاهای دیدنی فرانسه برای شما طراحی کنیم با ما همراه باشید.

برج ایفل - پاریس

نماد پاریس، برج ایفل، به همان اندازه که یک نقطه عطف مشهور است، یک شاهکار نبوغ است. این سازه متشکل از 8000 قطعه فلزی توسط گوستاو ایفل به عنوان یک نمایشگاه موقت برای نمایشگاه جهانی 1889 طراحی شده است. این برج با ارتفاع 320 متر که در اصل مورد تنفر منتقدان قرار گرفته بود، اکنون یک قطعه دوست داشتنی و غیرقابل تعویض از افق پاریس است. زیبایی برج ایفل باعث شده است که آن را بانوی آهنین لقب دهند.

 بازدیدکنندگان از هوای لطیف برج با وجود اندازه فوق‌العاده آن و چشم‌اندازهای خیره‌کننده در هر یک از سه سطح تحت تأثیر قرار می‌گیرند. گردشگران می‌توانند با چشم‌اندازی در سطح اول غذا بخورند یا در رستوران لوژول ورن ستاره‌دار میشلین در طبقه دوم به صرف غذا بپردازند. همچنین در ارتفاع هیجان انگیز 276 متری، در سطح بالایی چشم انداز وسیعی از شهر پاریس و فراتر از آن را تجربه کنید.

موزه لوور

موزه لوور در کاخی باشکوه که زمانی اقامتگاه سلطنتی بود، در میان برترین مجموعه‌های اروپایی هنرهای زیبا قرار دارد. بسیاری از مشهورترین آثار تمدن غرب در اینجا یافت می شوند، از جمله مونالیزا اثر لئوناردو داوینچی، جشن عروسی در کانا اثر Veronese، و مجسمه ونوس میلو متعلق به قرن اول قبل از میلاد است .

این مجموعه ثروت خود را مدیون کمک های پادشاهان مختلفی است که در موزه لوور زندگی می کردند. قطعات دیگری در نتیجه معاهدات فرانسه با واتیکان و جمهوری ونیز و از غنایم ناپلئون اول اضافه شد. موزه لوور حدود 35000 اثر هنری از جمله شاهکارهای بی‌شماری را به نمایش می‌گذارد. دیدن همه جاهای دیدنی فرانسه در یک روز یا حتی در یک هفته غیرممکن است. یک تور با راهنما خصوصی داشته باشید یا بر روی فهرست کوتاهی از آثار هنری کلیدی تمرکز کنید تا بیشترین تجربه را داشته باشید.

قلعه ورسای یکی از جاهای دیدنی فرانسه

کاخ ورسای نشان دهنده عظمت سلطنت فرانسه قبل از سقوط رژیم باستانی است. این بنای تاریخی ثبت شده در فهرست یونسکو، نمایانگر لحظه باشکوهی از تاریخ فرانسه است، در زمان سلطنت لویی چهاردهم (معروف به "پادشاه خورشید")، زمانی که کاخ معیاری را برای دادگاه های شاهزاده در اروپا تعیین کرد.

در آغاز سال 1661، لویی چهاردهم کلبه شکار پدرش (یک قلعه کوچک) را به یک قصر سلطنتی مجلل تبدیل کرد. برای تحقق چشم انداز لویی چهاردهم، معمار محترم لویی لو وو، قلعه لویی سیزدهم را به شیوه ای زیبا نئوکلاسیک بازسازی کرد. بعدها در قرن هفدهم، ژول هاردوئن مانسار، فضای داخلی مجلل باروک، از جمله تالار آینه ها را خلق کرد.دیدنی ترین فضای کاخ تالار آیینه است که درباریان در کنار اعلیحضرت منتظر تماشاگران بودند. این گالری خیره کننده با نور خورشید می درخشد که از پنجره ها وارد می شود و از صدها آینه زینتی منعکس می شود، در حالی که ده ها لوستر پر زرق و برق و جزئیات طلاکاری شده تأثیر کلی را حتی شگفت انگیزتر می کند.

همچنین بخوانید: جاهای دیدنی بایو

ورسای 

ورسای هم یکی از جاهای دیدنی فرانسه می باشد که به همان اندازه برای Les Jardins، باغ‌های رسمی فرانسوی با استخرهای تزئینی، درختچه‌های زیبا، مجسمه‌های متعدد، و فواره‌های باشکوه شهرت دارد. این باغ ها در قرن هفدهم توسط طراح چشم انداز مشهور آندره لو نوتر ایجاد شد و توسط 800 هکتار پارک سرسبز احاطه شده است.

فراتر از باغ های رسمی، Domaine de Trianon است که شامل کاخ Le Grand Trianon می شود. قصر Le Petit Trianon; و Le Hameau de la Reine (هملت ملکه)، دهکده دامداری ساختگی ماری-آنتوانت با کلبه‌های عجیب و غریب در اطراف یک دریاچه. این ساختمان‌ها با الهام از معماری روستایی، روکشی فرسوده دارند که عمداً برای ایجاد ظاهری روستایی (اگرچه فضای داخلی آن به‌خوبی مبله شده بود) ارائه شده است. روستای ماری آنتوانت در ابتدا دارای یک کارخانه لبنیات و مزرعه بود که اهداف آموزشی برای فرزندانش داشت. این نقطه ایده آل به عنوان مکانی برای ماری آنتوانت برای فرار از زندگی رسمی درباری، قدم زدن و دیدار با دوستان طراحی شده است. این دهکده نمایی نادر از دنیای خصوصی ماری-آنتوانت را ارائه می دهد.

کوت دازور یکی از جاهای دیدنی فرانسه

شیک ترین خط ساحلی از جاهای دیدنی فرانسه است ، کوت دازور از سن تروپه تا منتون در نزدیکی مرز ایتالیا امتداد دارد. Côte d'Azur به «ساحل آبی» ترجمه می‌شود، نامی مناسب برای توصیف آب‌های سرولی مسحورکننده مدیترانه. برای انگلیسی زبانان، این مقصد ساحلی پر زرق و برق به عنوان ریویرا فرانسوی شناخته می شود، کلماتی که حلقه ای از انحطاط غرق در آفتاب دارند. در طول تابستان، استراحتگاه های ساحلی مملو از عاشقان ساحل و خورشید پرستان است. افراد ثروتمند و مشهور نیز در ویلاهای مجلل و قایق های تفریحی لوکس خود در اینجا یافت می شوند. شهر نیس دارای چشم‌اندازهای پانوراما از دریا و موزه‌های هنری ستاره‌ای است. کن به خاطر جشنواره فیلم های مشهور و هتل های افسانه ای اش معروف است. بهترین سواحل شنی در آنتیب یافت می شود، که همچنین دارای یک شهر قدیمی جوی و موزه های عالی است. سنت تروپه سواحل عمومی و خصوصی افسانه‌ای را به همراه جذابیت یک دهکده ماهیگیری پرووانسال ارائه می‌کند، در حالی که موناکو با محیط منحصر به فرد و مناظر خیره‌کننده‌اش فریفته است.

جاهای دیدنی گرونوبل

مونت سن میشل

مونت سن میشل که در فهرست یونسکو به ثبت رسیده است، که به طرز چشمگیری از یک جزیره صخره ای در سواحل نرماندی برمی خیزد، یکی از چشمگیرترین جاهای دیدنی فرانسه است. این "هرم دریاها" یک منظره عرفانی است که در ارتفاع 80 متری خلیج قرار دارد و با دیوارهای دفاعی و سنگرهای با شکوه احاطه شده است.  جاهای دیدنی فرانسه اصل توریستی، Abbaye du Mont Saint-Michel یک شگفتی از معماری قرون وسطایی با مناره های سر به فلک کشیده گوتیک است. بازدیدکنندگان از زیبایی بی‌آرام کلیسای ابی، با شبستان رومی هماهنگ و گروه کر طاق‌دار مرتفع آن، شگفت زده می‌شوند.

کلیسای ابی از زمانی که در قرن یازدهم ساخته شد، یک مقصد مهم زیارتی مسیحیان بوده است که به "اورشلیم بهشتی" معروف است. زائران امروزی هنوز از مونت سن میشل الهام می گیرند و سنت عبور از خلیج را با پای پیاده ادامه می دهند، همانطور که در قرون وسطی انجام می شد.

قصر دره لوآر 

سفر در دره Loire این حس را به وجود می‌آورد که وارد کتاب داستان کودکان شده‌اید. قلعه‌های افسانه‌ای برج‌دار، حومه‌های مسحورکننده جنگل‌های انبوه و رودخانه‌هایی که به آرامی در جریان هستند را زیبا می‌کنند. کل منطقه دره لوآر، منطقه ای سرسبز که به «باغ فرانسه» معروف است، در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. برخی از قلعه‌های Loire قلعه‌های قرون وسطایی هستند که بر روی تپه‌ها ساخته شده‌اند و با باروهایی احاطه شده‌اند. با این حال، معروف‌ترین قلعه‌های لوآر، کاخ‌های مجلل رنسانس هستند که صرفاً برای سرگرمی و سرگرمی طراحی شده‌اند و به عنوان گسترش زندگی درباری در خارج از پاریس طراحی شده‌اند. henonceauیک سبک زنانه متمایز دارد. و Chateau de Cheverny یک خانه عمارت به سبک نئوکلاسیک در محیطی ایده آل است. همچنین بازدید از کلیسای جامع یونسکو در شارتر و بورژ و همچنین شهر اورلئان، جایی که ژان آرک در شکست ارتش انگلیس در سال 1429 کمک کرد و قلعه رویال دمبویز، محل اقامت پانصد پادشاهان فرانسه، نیز ارزش دارد. سال ها.

کلیسای نوتردام د شارتر

برای بیش از هشت قرن، شکوه کلیسای جامع شارتر الهام بخش مؤمنان بوده است، و برخی می گویند که این پناهگاه عالی، اعتقاد به مشکوک ها را بازگردانده است. کلیسای جامع ثبت شده در فهرست یونسکو شکوه معماری گوتیک قرون وسطایی را نشان می دهد. کلیسای جامع شارتر به خاطر پنجره‌های شیشه‌ای رنگارنگ شگفت‌انگیزش مشهور است که قدمت بیشتر آنها به قرن‌های 12 و 13 می‌رسد. با پوشش 2500 متر مربع، پنجره های شیشه ای درخشان به نور رنگارنگ اجازه می دهد تا به داخل شبستان وسیع نفوذ کند و جلوه ای اثیری ایجاد کند. پنجره های با جزئیات پیچیده، مهارت باورنکردنی را در به تصویر کشیدن داستان های کتاب مقدس نشان می دهد. پنجره های رز مخصوصاً به دلیل اندازه و جزئیات باورنکردنی خود قابل توجه هستند. از دیگر نکات برجسته پنجره Passion، یکی از اصلی ترین ها در سبک و بیان آن، و پنجره Blue Virgin است که متعلق به قرن دوازدهم است. هر عصر از آوریل تا دسامبر، شهر شارتر Chartres en Lumières را ارائه می دهد، نمایش های نوری که کلیسای جامع و بیش از 20 بنای تاریخی دیگر در شهر را روشن می کند. ارائه‌های خلاقانه شامل نمایش‌های نوری با الهام از هنر نو و نورپردازی‌هایی است که نمای رنگارنگ کلیسای جامع متعلق به قرون وسطی را تکرار می‌کنند. این رویداد عمومی رایگان از غروب (حدود ساعت 9 شب) شروع می شود و در ساعت 1 صبح هر شب در طول جشنواره پایان می یابد.

پروونس یکی از بهترین جاهای دیدنی فرانسه

پروونس بازدیدکنندگان را دعوت می‌کند تا به یک چشم‌انداز رویایی بوکولیک از باغ‌های زیتون، تپه‌های غرق آفتاب، و مزارع اسطوخودوس بنفش تیره، با دهکده‌های کوچک در دره‌ها و بر روی رخنمون‌های صخره‌ای فرار کنند. مناظر پر جنب و جوش بسیاری از هنرمندان مشهور از جمله سزان، ماتیس، شاگال و پیکاسو را مسحور خود کرده است. زیبایی‌های طبیعی روستایی، جذابیت کشور، و فضای آرام پروونس به هنر زندگی (هنر زندگی) منطقه اجازه شکوفایی می‌دهد. آب و هوای سرد باعث می‌شود که در خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده قدم بزنید و بعدازظهرها را در تراس‌های آفتابی کافه‌های فضای باز بگذرانید.

از جمله جاذبه های پرووانس غذاهای لذیذ مدیترانه ای آن است که بر پایه روغن زیتون، سبزیجات و گیاهان معطر است. گردشگران می‌توانند از میان طیف وسیعی از موسسات آشپزی، از رستوران‌های کوچک خانوادگی گرفته تا رستوران‌های خوراکی دارای ستاره میشلین، یکی را انتخاب کنند.

شهر اصیل پروانسالی، اکس‌آن پروونس، به‌خاطر بازارهای رنگارنگ در فضای باز و صدها فواره‌ای که نمونه‌ای از جنوب فرانسه هستند، مشهور است. خرابه های باستانی جذاب و جشنواره های سنتی شهر آرل را متمایز می کند. شهر قرون وسطایی آوینیون خانه کاخ پاپ در فهرست یونسکو است.

حتی دهکده های کوچکی مانند سنت پل دوونس، سن رمی و گوردس دارای مکان های تاریخی شگفت انگیز، موزه های خارق العاده و محیطی غیر قابل مقاومت هستند.

شامونی-مون بلان

منظره شگفت انگیز مون بلان در کوه های آلپ جاهای دیدنی فرانسه منظره ای فراموش نشدنی است. بلندترین قله کوه اروپا، مون بلان به ارتفاع 4810 متر می رسد. مون بلان ("کوه سفید") به لطف ارتفاعش همیشه پوشیده از برف است. در زیر قله باشکوه آن دهکده کوهستانی سنتی Chamonix قرار دارد که در دره ای مرتفع کوهستانی قرار گرفته است. این شهر کوچک عجیب مملو از کلیساهای تاریخی، رستوران‌های سنتی آلپ، و بادنجان‌های جذاب است. شامونی یک پایگاه عالی برای اسکی، پیاده روی، صخره نوردی، و ماجراجویی در فضای باز، یا فقط استراحت است. این دهکده لذت بخش یکی از بهترین مکان های فرانسه برای دیدن مناظر طبیعی و اقامتگاه های کوهستانی است. اقامتگاه‌های کوهستانی مجلل و کلبه‌های دنج به سبک از مهمانان پذیرایی می‌کنند. رستوران‌های محلی که برای غذاخوری‌هایی با اشتهای خوب پذیرایی می‌کنند، غذاهای مقوی و معمولی منطقه ساووی و همچنین غذاهای بین‌المللی سرو می‌کنند. برای امتحان کردن غذاهای محلی ساوویارد، غذای چغندر، فوندو و راکلت (پنیر گرویر، کنته یا امنتالر ذوب شده با سیب زمینی آب پز سرو می شود) را امتحان کنید.

دهکده های آلزاس

برخی از زیباترین دهکده‌های فرانسه در تپه‌های سرسبز آلزاس، جایی که کوه‌های Vosges با رودخانه راین آلمان هم مرز است، قرار گرفته‌اند. این دهکده‌های زیبای آلزاس دارای خانه‌های نیمه‌چوبی با رنگ‌های پاستلی هستند که در اطراف کلیساهای کوچک محلی قرار گرفته‌اند. بالکن‌های گل‌دار شاد و خیابان‌های سنگفرش عابر پیاده بر جذابیت آن افزوده است. بسیاری از روستاها برنده جایزه "Villages Fleuris" فرانسه به دلیل تزئینات گلدار دوست داشتنی خود شده اند، مانند Obernai، با خانه های شهرنشین مشخص. دهکده کوچک و جذاب Ribeauvillé، جایی که بسیاری از خانه‌ها با گل‌های گلدانی تزئین شده‌اند. "شهر هنر و تاریخ" Guebwiller; و روستای قرون وسطایی فریبنده Bergheim.

برخی از دهکده‌های گل‌کاری‌شده آلزاس به قدری زیبا هستند که به‌عنوان «روستاهای فلوریس» و «زیباترین دهکده‌های فرانسه» (زیباترین روستا و جاهای دیدنی فرانسه)، از جمله روستای کتاب داستان Riquewihr و روستای افسون‌کننده Eguisheim نام‌گذاری شده‌اند. ، در دره ای قرار گرفته است. یکی دیگر از "زیباترین روستاها" میتلبرگهیم است که به خاطر غذا و چشم انداز زیبای شبانی خود در پای کوه سرسبز مونت سنت اودیل شناخته شده است. برای کسانی که برنامه سفر تعطیلات آلزاس را دارند، کولمار پایگاه خوبی برای کاوش در روستاهای آلزاس و مسیرهای طبیعت اطراف آن است. جاهای دیدنی فرانسه خیلی زیاد است.

  • ۰۱/۰۶/۰۷
  • یزدان مروج

فرانسه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی